UNAD - UNAD CEAD MEDELLÍN with the communes

UNAD CEAD MEDELLÍN with the communes

UNAD, CEAD of Medellín, headed by Director Juan Bayona Ferreira, presented its portfolio to the leaders of the Northeast Zone (communes 1, 2, 3 and 4 in Medellín city).  The meeting took place in "Los Pomos" Buenos Aires neighborhood, and it was organized by the General Coordinator of the Local Development Plan, Elkin de Jesús Pérez Zapata; and UNAD Social Communication student, Orlando García, who is also the President of the Local Administrative committee of commune 1 (2012-2015).

In this event was communicated that Miguel Antonio Ramón Martínez School, which belongs to UNAD CEAD of Medellín, has opened inscriptions for Alphabetization, Elementary School, Middle School and High School.  Thanks to the alliance made with the Education Secretary of Medellín, in the Widening of Coverage setting, 120 places were made available for inscriptions in High School.

Inscriptions at: www.unad.edu.co/occidente

Twitter Youtube Facebook Flickr Social UNAD Noticias UNAD
Sede Nacional: Calle 14 Sur No. 14 - 23
PBX:(+57) 1 344 3700 Bogotá D.C. Colombia